Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

 

Τατουάζ φρυδιών...

Στο φεστιβάλ ομορφιάς που έγινε το σ\κ στο Περιστέρι ξανά ''πάτησα'' τα φρύδια μου!

Η πρώτη μου εμπειρία με αισθητικό ημιμόνιμο τατουάζ  ήτανε πέρυσι πάλι στην έκθεση στο Περιστέρι στο περίπτερο της Permanent Beauty. Ήτανε κάτι που μου προκαλούσε το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια αλλά πάντα δίσταζα γιατί θεωρούσα τα χρήματα πάρα πολλά.Ήθελα να κάνω τατουάζ στα φρύδια είδα την τιμή και το τόλμησα.

Κόστος : 150ε,

 Πόνος : Μέτριος,

 Διάρκεια: 20 min.

 Έτσι έκανα τα φρύδια μου και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.Το τατουάζ όμως επειδή είναι ημιμόνιμο αρχίζει και ξεθωριάζει γι αυτό και το επανέλαβα φέτος με κόστος 100ε. Ωστόσο στην επαναλαμβανόμενη φορά μπορείς να αλλάξεις κάτι στο σχήμα ή στο χρώμα δεν σε περιορίζει η προηγούμενη εφαρμογή.

Το ημιμόνιμο τατουάζ στα φρύδια μου προσφέρει κάλυψη σε δυο-τρία κενάκια που είχα, ξεκάθαρο σχήμα όσο κι αν το πετσοκόψω εγώ...κάτι που συνηθίζω.Το θετικό είναι ότι γίνεται με την μέθοδο τρίχα τρίχα και δείχνει εντελώς φυσικό το αποτέλεσμα.Άσε που πριν ξεκινήσει η εφαρμογή με βελόνα πρώτα ζωγραφίζεται το σχήμα με μολύβι οπότε αν κατι δεν σου αρέσει το αλλάζεις.Και δεύτερον αν τελικά σε κάποια δεν αρέσει απλά δεν το ξανακάνει και με τη πάροδο του χρόνου ξεθωριάζει όλο και πιο πολύ ώσπου εξαφανίζεται.

Άλλα είδη αισθητικού τατουάζ είναι στα μάτια στο πάνω μέρος σε μορφή eyeliner ή σύριζα στις βλεφαρίδες ή στο κάτω μέρος.Και τέλος το περίγραμμά των χειλιών με γέμισμα .

Επόμενος στόχος τατουάζ ανάμεσα στις πάνω βλεφαρίδες!!! Έτσι θα φαίνονται πιο πυκνές και το βλέμμα πιο έντονο.

Δεν έχω ιδέα γατί στην φωτο τα φρύδια μου δείχνουν ξανθά στην πραγματικότητα ελάχιστα κοκκινίζουνε και κυρίως είναι καστανά πολύ σκούρα.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου